12 November 2005

System Info

Acum ceva vreme începusem să-mi notez într-o agendă, data la care formatam HDD-ul, împreună cu alte câteva detalii, ora la care începusem operaţiunea de Formatare-Instalare Windows-Instalare Driveri-Instalare Soft-uri, şi bineînţeles ora la care terminam toate operaţiunile de mai sus. Se pare că de vreo 5 formatări încoace nu am mai notat. Se pare că acum voi încerca să notez în Blog. Nu la fel ca la încercarea precedentă, ora şi data la care totul începea, şi se sfârşea, ci doar data la care am instalat Windows-ul.Am deschis Command Prompt, rapid cu un Run: cmd, şi am tastat: systeminfo. După informaţiile obţinute, ultima dată, Windows-ul a fost instalat pe data de 4, luna a 10-a, 2005. Deci sistemul are o lună şi un pic. Deocamdată se ţine bine. Să sperăm că nu va fi nevoie să formatez prea curând.Cel mai mult a rezistat, cam 3 luni şi ceva, şi ar mai fi rezistat dacă nu mă jucam eu cu nişte dll-uri.Cel mai mare uptime a fost de 9 ore şi câteva secunde. Codam un DVD.Gata cu informaţiile de sistem.

1 comment:

darky said...

"Cel mai mare uptime a fost de 9 ore şi câteva secunde"
Shame on you :p deci cred ca esti primul care zice asta. As crede ca e imposibil sa ai cel mai mare uptime de 9 ore... Nu ca m-as lauda ca am avut nu stiu cate zile, dar totusi, 9 ore mi se pare practic imposibil, doar daca dai restart la pc intentionat :|:|:|