15 March 2006

Internet

A fost şi ziua mea de naştere... M-am enervat teribil. Sămbătă în mod normal trebuia să apară "echipa", să îmi pună net, dar bineînţeles că nu a apărut. Luni, chiar de ziua mea, le-am cerut socoteală. Ei şi-au cerut scuze şi au spus că nu pot veni deoarece au nişte probleme de ordin tehnic. Mdeah... să zicem, şi mă rog, cine îi crede? Dacă stau să mă gândesc, orice defecţiune poate fi remediată în maxim 2 zile, ce naiba! S-a ars un switch, ok, that's ok: Replace it! Dar nu e chiar atât de greu. Acum ceva timp mi-a povestit cineva, că a făcut contractul cu o firmă care nu a venit imediat să îi pună net, apoi a făcut contract cu o firmă care a venit imediat, iar ceilalţi când au venit, şi-au luat ţeapă. Şi cică să nu faci aşa ceva.

1 comment:

R4v3n said...

Well, neseriozitatea e la ea acasa in .ro. Apropo de internet, cel mai mult imi place cand netul pica undeva sambata dupa-masa, eventual duminica dimineata. Ei nu pot veni luni de la prima ora, pentru ca e luni. Vin undeva luni dupa-masa. Pentru ei nu are importanta ca ai nevoie de net, ca ai ceva imp, nu, ei doar intarzie :D. La multi ani btw :)