03 November 2006

Probleme Internet

Revin cu un nou post, după foarte mult timp de absenţă... Acum câteva zile, deschid browserul ca de obicei, şi tastez www.stirinoi.com, sunt întâmpinat de un mesaj care spune că Firma Open Network, de la care am internet, a fost cumpărată de către firma TitanNet, şi sunt sfătuit să schimb IP-urile din statice în dinamice, şi să dau un telefon la sediul firmei pentru a comunica adresa MAC a plăcii de reţea. Schimb IP-urile, şi dau un telefon la firmă şi le comunic MAC-ul. Toate bune şi frumoase, dar nu aveam acces la internet. Sun iarăşi şi îi comunic din nou adresa operatorului. Acesta mă calmează spunându-mi "În două minuţele se rezolvă". Peste 10 minute aveam acces la internet. A doua zi, nu mai aveam acces. Am dat iarăşi telefon, şi am primit un raspuns, ceva de genul "Nu apăreţi în baza noastră de date. Sigur ne-aţi comunicat MAC-ul?", zic că da şi mi se spune să comunic iarăşi MAC-ul. După procedura deja obişnuită pentru mine, mi se spune că se va rezolva. Când am plecat de acasă, 1 oră mai târziu tot nu mergea netul. Am sunat seara şi mi s-a spus că va veni cineva la mine pentru a verifica conexiunea. Era 18:45. La 20:00 aveam programare la dentist. Până să plec la dentist nu a venit nimeni, iar când m-am întors, am aflat că nu a venit nimeni. Am deschis PC-ul şi mi-am făcut de lucru, iar după cam 20 de minute, în mod miraculos am avut acces la internet. Azi ajung acasă, pe la ora 20:45. Deschid PC-ul, iar nu mergea netul. Mi-am zis în sinea mea "Iar îi sun p-ăştia mâine". La ora 22:08 a mers netul, şi aşa se face că acum postez.

2 comments:

darky said...

damn, ce ghinion pe tine. eu am net de la astral acum, dar inainte aveam si eu de la o firma fantoma. mie nu-mi pica netu, in schimb imi inchideau aia porturi cand vroiau ei :) ceva de genu asta mi sa intamplat si mie, sunam in fiecare zi si mi se spunea ca in 10 minute o sa se rezolve, dar a 2-a zi aceeasi problema... mare belea cu firmele astea, hai sa nu le zicem 'fantoma' dar tot nasoale raman ;))

filosofie said...

asta se intampla la oricine.....ghinion avem toti