12 October 2007

Reţele de cartier

Bună ziua şi bine v-am regăsit, mă intorc la blog după o periodă mare de absenţă. Voi încerca să continui să scriu în acest blog în medie cam o dată pe săptămână. Sper ca timpul să îmi permită acest lucru...
Mă întorc cu o problemă de data aceasta legată de furnizorii de internet majoritari la noi, şi anume cei care oferă internet prin celebrele reţele de cartier. Presupun că deja aţi observat nenumăratele cabluri aeriene care se întind din ce în ce mai mult pe deasupra blocurilor. Problema va fi că în viitorul apropiat se va cere conform standardelor Uniunii Europene, să se treacă la cabluri subterane, şi eliminarea celor aeriene. Lucru care va cam zgudui, după părerea mea, piaţa furnizorilor de internet şi aici mă refer la reţeaua de cartier a lui Gigel care este cam singura din zona ta, şi care se extinde săraca pe nici mai mult, nici mai puţin de 1 computere. Cel mai probabil, Gigel nu va avea bani să pună cabluri subterane ceea ce l-ar putea scoate din afacere. Să vedem ce se va întâmpla în continuare...
Al vostru... eu ;)

1 comment:

emil said...

se va trece la wireles... sa ne prajim si mai mult creeri, a se citi efectele adverse